SEO & SEA

Welk bedrijf wil er nou niet met zijn website bovenaan staan op Google? Met een websiteanalyse ontdek je technische verbeterpunten, waarop je de basis van een sterke SEO-strategie kunt uitbouwen. Dit noemen we ook wel een ‘SEO-audit’ en we helpen je er maar al te graag mee.

Wat is SEO en SEA?

Met een sterke SEO-strategie zorg je ervoor dat de online vindbaarheid van jouw merk door de inzet van zoekwoorden, vergroot wordt op Google. Een SEA-strategie geeft invulling aan de manier waarop de zichtbaarheid vergroot wordt via advertenties op Google. Voer je ze allebei uit, dan heb je the best of both worlds. Zo simpel is het.

97%

van alle Google-zoekmachinegebruikers kijken niet verder dan de eerste pagina.

Wat doen we precies?

Om het verkeer naar jouw website te verhogen en betere resultaten uit het organische verkeer te halen, starten we met een websiteanalyse. Weet je niet zeker of je de juiste zoekwoorden gebruikt en dus aansluit bij de intentie van de gebruiker, dan voeren we een keyword-onderzoek uit. Hiermee geven we je inzicht in de zoekwoorden die relevant zijn voor jouw markt en doelgroep. Zo komen we er namelijk achter wat de doelgroep letterlijk intypt, zodat we hier woord voor woord een strategie op kunnen ontwikkelen.

Wat is de toegevoegde waarde?

Een sterke SEO- en SEA-strategie zorgen ervoor dat jouw merk online zichtbaar is op relevante plekken, dat wil zeggen: overal waar jouw doelgroep zich bevindt. En dat wil je! Het leidt tot hogere conversies op je website én je krijgt inzicht in het zoekgedrag van jouw doelgroep, zodat je alle handvatten hebt om de concurrentie schaakmat te zetten.

Wat kunnen we voor je doen?

Onze specialisten denken met je mee. Samen zetten we alles op alles om jouw merk bovenaan in Google te ranken. Hiervoor hakken we knopen door en maken we keuzes, om samen met jou tot een goed doordachte aanpak te komen. Bedenk jij vast wat je wil bereiken met de inzet van SEO en SEA, dan regelen wij de rest.

Heb je vragen?

Stel ze aan Simon,
onze SEO Specialist.