Sqales

Een gloednieuwe website voor salesstart-up

Branding

Webdesign

Development

De diensten van Sqales werden nog te weinig opgemerkt. Dat zou wel eens aan hun website kunnen liggen, waren we het eens. Daarom namen we de site onder de loep en maakten we een nieuwe. Dit keer met een sterk brand design, waarbij de diensten het podium kregen dat ze verdienen.

Buyer personas voor relevante content

Om te weten waar de interesses van potentiële Sqalesklanten precies lagen, hebben we buyer personas ontwikkeld. Hiermee lukte het om de content af te stemmen op de gemiddelde websitebezoeker én maakten we niet de fout dat we een site ontwikkelden waarvan eigenlijk niemand op de inhoud zat te wachten. Verder interessant: Sqales is sinds kort officiële partner van HubSpot, een softwareprogramma waarin je je marketing en sales bijhoudt. Reden genoeg voor een gloednieuw brand design.

Webdesign met lage drempels

Het benadrukken van vertrouwen was het belangrijkste doel in het design van de website. Men is namelijk al gauw geneigd een gevoel van wantrouwen te hebben als het gaat om sales. Dat moest vermeden zien te worden. Daarnaast is er nadrukkelijk voor gezorgd dat contact opnemen met Sqales geen drempel was voor nieuwe websitebezoekers en komen de Sqales-stijlelementen over de hele website terug.

Van één persoon naar 20 medewerkers

Het begon allemaal in 2017, toen Michiel de Graaf zijn eigen IT-recruitmentbureau DIQQ startte. De visie was duidelijk: IT-recruitment moest doeltreffender, transparanter en innovatiever worden. De focus moest niet uitsluitend op kortetermijnresultaten komen te liggen, maar met name op langetermijnrelaties die leiden tot tevreden klanten en kandidaten.

20

Clients

20

Clients

20

Clients

20

Clients

Een warm bad voor koude sales

Nieuwe branding, nieuwe website, daar horen nieuwe visuals bij. Om het vertrouwen te versterken kozen we ervoor om dit keer de gezichten achter de sales te laten zien. Verder schoten we een bedrijfsvideo om het team voor te stellen en meer gevoel te geven bij wat er nou precies aan de andere kant van de telefoon gebeurt. En eerlijk is eerlijk: een video geeft een goede indruk van het bedrijf én het geeft de website een speelse touch.

Naar sqales.com